Nieuwe Datum Tickets
Kies hieronder een nieuwe datum voor jouw ticket(s)
Lees eerst deze toelichting !!
- Vul dit formulier één keer in.
Als je géén bevestiging ontvangt, check eerst je spambox.
Als je dan nog niets hebt ontvangen: mail naar: info@disco-train.nl - Gebruik het e-mail adres waarmee de tickets zijn gekocht.
- Heb je voor meerdere events tickets gekocht, vul dan voor elk event een nieuw formulier in.
- Je kunt jouw tickets inwisselen tot uiterlijk 10 dagen voor de datum van het nieuwe event.
- Staat er geen geschikte optie bij? Kies dan de optie “IK WACHT”
- Je ontvangt via de mail een bevestiging.
- LET OP !! G-Mail heeft de algoritmen deze week veranderd. Daardoor komt de bevestiging die wij versturen waarschijnlijk in jouw spambox. Check deze map en geef aan dat je ons als veilig beschouwt.
- Tickets blijven geldig (te gebruiken) tot einde van 2022.
- OP DE NIEUWE DATUM GEBRUIK JE DE ORIGINELE (oude) TICKETS.
TICKETS KWIJT?
Ben je jouw tickets kwijt? Geen probleem.
- Ga naar: https://eventix.io/search
- Je komt dan op de site van Eventix, waar je met jouw Payment-ID (bij I-Deal betaling: Omschrijving) jouw tickets kunt opvragen.
- De tickets worden door Eventix, via de mail, opnieuw verzonden.
- Neem en print mee of toon je ticket op het scherm van je mobiel. Zonder ticket kunnen we je géén toegang verlenen.
- Let op! Het Ticket Systeem is beveiligd. Elk ticket kan slechts één keer worden gescand.
Voor vragen vragen en antwoorden en eventuele wijzigingen: KLIK HIER.
VUL DIT FORMULIER IN OM EEN NIEUWE DATUM TE KIEZEN VOOR JOUW TICKET(S)
Fout: Contact formulier niet gevonden.